Main image
8th September
2011
written by admin

7 September 2011 : Thanks GOD I’m 20!! ^^
Wow.. Sudah 1/5 abad deh.. (kata seorang teman, hahahaha..)
Hmm.
Sejujurnya q ngerasa biasa aja di hari ulang tahun ini..
Nothing special..
But, I have to tell you this: FRIENDS are really GOD’s GREAT blessing!!!
They’ve made it a special day for me..
Thanks God I have them!!!

Love them! :*

Lusi, Lie Chen, Astro, Rani, Mela, Evelin, Puput, Alod, I do really love you guysss…
Muaachhh!!! :* (kecuali Astro, hahaha..)

Mereka adalah teman2 terbaikku di kampus.. Sahabat2 yang selalu ada..
Terima kasih Tuhan, sudah mengijinkan q sekali lagi menikmati indahnya persahabatan di dunia perkuliahan.. 🙂

Waktu pulang, ada kiriman cake tart from my beloved brother in Christ.
He said: a healthy cake for a healthy revivalist.. hahaha..^^
Thanks dear!

Birthday girl 🙂

Well.. So thankful that He’ve made my 20th birthday so wonderful..
I feel GOD’s love.. I feel HIS blessing to my life..
I’m loved, I’m blessed..

Thanks for my brothers in Christ for the great books..^^
Q jadi ketambahan 3 buku keren untuk dibaca nih!
*masih penasaran ma yang ngirimi salah satu bukunya, ga ada namanya >.<*

Oh yaa…
Thanks for my bestfriend Lie Chen for this creative birthday gift.. I love it!

Birthday gift from Lie Chen 🙂

JESUS bless you! ^^

4 Comments

  1. Recky
    16/09/2011

    wooo .. berasa baru kemarin aja ngucapin birthday yg ke-19 :p ..
    eh skarang udah 20 ce2nya .. 😀

  2. 18/09/2011

    haha iya reck, waktu berlari sgt cepat… 😀
    wkwk,. lo reck, tp q kan lbh muda dr km.wkwk..

  3. Recky
    19/09/2011

    -_-‘ .. tpi beda bberapa bulan aja..
    kyak’nya berasa aku tua banget jadi’nya kmu ngomong gitu hahhaa..

  4. 21/09/2011

    hahahaha 😀

Leave a Reply

Instagram